فایل ورد مقاله سنجش ميزان موفقيت سازمان ها با استفاده از مدل امتيازي متوازن (BSC)

لینک دانلود

 فایل ورد مقاله سنجش ميزان موفقيت سازمان ها با استفاده از مدل امتيازي متوازن (BSC) دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد مقاله سنجش ميزان موفقيت سازمان ها با استفاده از مدل امتيازي متوازن (BSC)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد مقاله سنجش ميزان موفقيت سازمان ها با استفاده از مدل امتيازي متوازن (BSC)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد مقاله سنجش ميزان موفقيت سازمان ها با استفاده از مدل امتيازي متوازن (BSC) :


محل انتشار: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
تعداد صفحات:14
نویسنده(ها):
تورج مجیبی میکلایی – استادیار، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه
یحیی بخشی زرینکلایی – دانشجو کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد فیروزکوه

چکیده:
در این پژوهش با استفاده از نسل چهارم مدل امتیازات متوازن به ارزیابی عملکرد یک شرکت تولیدی در زمینه تولید پیچ های خودروسازی و سایر صنایع پرداخته شده و هدف آن تعیین میزان موفقیت این شرکت با استفاده از روش امتیازی متوازن است، بگونهای که سهم هر شاخص و هر گروه (منظر) BSC در دستیابی به اهداف و استراتژیهای سازمان فراهم آید و نهایتاً بتوان به این سوال پاسخ داد که میزان موفقیت شرکت پیچ کوبان با استفاده از مدل امتیازی متوازن (BSC) چقدر است؟ مدل ارائه شده در این تحقیق ضمن تجزیه و تحلیل شاخصها در چهار حوزه مالی،مشتریان، فرآیندهای داخلی و رشد و یادگیری، محاسبه امتیاز عملکرد (موفقیت) را در هر حوزه و در کل میسر ساخته است، بگونهای که کاستیهای ناشی از نادقیق و ذهنی بودن و توجه گزینشی مدیران (ارزیابان) را در ارزیابی شاخصهای عملکرد کاهش میدهد. پژوهش حاضر از لحاظ هدف کاربردی و از نظر ماهیت (روش) توصیفی – پیمایشی است. جامعه آماری این تحقیق کلیه مدیران و سرپرستان شرکت پیچ کوبان و اعضاء جلسه بازنگری مدیریت شرکت میباشند. از آنجایی که جامعه آماری محدود میباشند، تعداد نمونه و جامعه با هم برابرند. بعد از بررسی رزیابی عملکرد در شرکت هدف تعیین شده برای سازمان 0/7525 بوده و میزان موفقیت سازمان 0/8799 گردید. همچنین هدف تعیین شده برای حوزه مالی 0/7269 و میزان موفقیت 0/8334، برای حوزه مشتریان هدف 0/9444 و میزان موفقیت 0/9529، برای حوزه فرآیندهای داخلی هدف 0/7389 و میزان موفقیت 0/7433 و برای حوزه رشد و یادگیری هدف 0/6 و میزان موفقیت 0/62 میباشد.

توضیحات بیشتر