فایل ورد مقاله توسعه اقتصادي و توليد در بوته بازارگرايي و برندگرايي

لینک دانلود

 فایل ورد مقاله توسعه اقتصادي و توليد در بوته بازارگرايي و برندگرايي دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد مقاله توسعه اقتصادي و توليد در بوته بازارگرايي و برندگرايي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد مقاله توسعه اقتصادي و توليد در بوته بازارگرايي و برندگرايي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد مقاله توسعه اقتصادي و توليد در بوته بازارگرايي و برندگرايي :


محل انتشار: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
تعداد صفحات:18
نویسنده(ها):
مسلم سلیمان پور – دستیار علمی، گروه مدیریت، دانشگاه پیام نور
میترا ولی زاده – استاد، گروه مدیریت، دانشگاه پیام نور

چکیده:
ارزیابی سطح توسعه اقتصادی به منظور آگاهی از شرایط و وضعیت موجود اقتصادی و برنامه ریزی برای توسعه اقتصادی و رفع نابرابری ها اهمیت زیادی دارد. در این مقاله توسعه اقتصادی و تولید را از نگاه بازارگرایی و برندگرایی بررسی می کنیم که به بررسی تعامل بین گرایش به نام تجاری و گرایش به جهت گیری بازار می پردازد. گرایش به برند یک رویکرد درون نگر و هویت محور است که برند را به عنوان مرکز یک سازمان و استراتژی آن می بیند. به همین ترتیب، گرایش به بازار، یک رویکرد تصویر محور و برون نگر است. در ابتدا، بازارگرایی و برندگرایی دو گزینه استراتژیک مختلف به نظر می رسد. یک گرایش جدید، یعنی ترکیبی بین گرایش نام تجاری و بازاریابی، در میان یافته های کلیدی این مطالعه قرار می گیرد. این مقاله مسیرهای معمول تکامل این گرایش را نشان می دهد و جنگ بین دو پارادایم را از طریق ایجاد یک رویکرد پویا به تحرک وا می دارد. این مطالعه راه را برای درک بهتر، عملیاتی و ارزیابی رویکردهای جایگزین به بازاریابی و تولید و در نتیجه توسعه اقتصادی و تولید را هموار و امکان پذیر میکند.

توضیحات بیشتر